Despre Noi

De ce Triumph Consulting ?


Societatea comerciala Triumph Consulting SRL a fost infiintata in octombrie 2005, cu activitatea principala "Consultanta pe probleme de Protectia Muncii, PSI si Evaluarea Riscurilor", in dorinta de a promova pe piata servicii in domeniile resurselor umane si de personal, securitate si sanatate in munca (protectia muncii) si a apararii impotriva incendiilor.


    Plecand de la aceste obiective, cerute din ce in ce mai mult pe piata economica din Romania, in decembrie 2008, s-au facut primele anagajari, in vederea indeplinirii conditiilor legale pentru abilitarea, in domeniul protectiei muncii (securitatea si sanatatea in munca).

    In iunie 2008, in urma depunerii dosarului si a sustinerii concursului, SC Triumph Consulting SRL a obtinut Certificatul de abilitare nr. 0001918/2008, pentru a presta servicii in domeniul protectiei muncii.

    Dupa obtinerea certificatului de abilitare, administratorul societatii impreuna cu inspectorul cu protectia muncii au cautat, in spiritul legislatiei in vigoare, sa consilieze conducerile unor interprinderi mici si mijlocii cu numar mic de angajati, in domeniul securitatii si sanatatatii in munca
    In iunie 2009, societatea inchiriaza un spatiu unde amenajaza un cabinet de protectia muncii in vederea instruirii lucratorilor incadrati la firmele beneficiare si face investitii pentru dotarea acestuia.

    Receptivi la schimbarile impuse de noua legislatie in domeniu, odata cu aderarea Romaniei la Comunitatea Europeana, pentru abilitarea personelor fizice si juridice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, administratorul societatii a urmat cursurile impuse de legislatia in vigoare pentru obtinerea nivelului superior si a mai angajat cu contract individual de munca un inspector de protectia muncii care indeplineste conditiile de pregatire in domeniul securitatii si sanatatii in munca de nivel superior.